Sanırım Cevabını Aldın..
-------------------------------------
"Kadıköy'ü G.Saray'a dar edeceğiz"

Kendisine ait semih23.com adresine açıklamalar yapan Semih, Galatasaray’ı yeneceklerini söyledi. Galatasaray maçlarının Fenerbahçe forması giyen her futbolcu için önemli olduğunu belirten milli oyuncu, “Taraftarımızın da yaratacağı atmosferle Şükrü Saracoğlu’nu Galatasaray’a dar edeceğiz. Teknik direktörümüz Zico da, bana bu maçta şans verirse gol atacağıma yürekten inanıyorum. Yedek kulübesinde oturmak beni her geçen gün daha da hırslandırıyor. Oynama zamanımın geldiğini düşünüyorum. Sarı-Kırmızılılar karşısında sahaya çıktığım takdirde bambaşka bir Semih izleyeceksiniz” ifadesini kullandı.
Derbiye özel önlem
Fenerbahçe-Galatasaray derbisi öncesi dün İl Spor Güvenlik Kurulu Toplantısı yapıldı. İstanbul Valiliği’ndeki toplantıya Fenerbahçe’den asbaşkan Murat Özaydınlı, Galatasaray adına ise yönetici Haldun Üstünel ile Adnan Sezgin katıldı. Toplantı sonrası açıklama yapan vali yardımcısı Ergun Güngör, bileti olmayanların stat çevresinde oluşturulan dış arama çemberinin içine alınmayacağını belirterek, “Galatasaray seyircisine 2 bin 400 kapasiteli bölüm ayrıldı. Maçta toplam 2 bin 512 güvenlik mensubu görev yapacak. 74 iç ve 14 dış olmak üzere 88 güvenlik kamerasıyla maçı takip edeceğiz” diye konuştu.