Mad_Dragon artık kusura bakmamı diyim ne diyim bilemiyorum ama bu adriano face hiç gerçekçi olmamış.:( tamamen gerçek olmuş.:D
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Can Baba Bence sen de Yama Yapımcısı olmaya yakınsın(Hatta olmalısın).Site yetkililerine duyrulur:) Gereği yok öyle bişeyin.Yorumlar için teşekkürler.
_M e E r t y z_ Dostum yaav face istek alıyomusun eğer fenerbahçeli Olcan ı yapabilirsen çok sewinirim şimdiden çok tşşekurler:o