..Nicklas.. sağolun yorumlar için istek faceiniz olursa çekinmeden yazın buraya bir şartım var bu konuda faceini istediğiniz futbolcunun face yapabileceğim bir resmini koyun
..Nicklas.. yorumun için sağol resimden kaynaklanan bir sorn bende kendimi geliştirmediğim için pek düzeltemiyorum zamanla o da olacak
uA_OgEdAy Orjinal Mesajı Yazan: AtillA Ağızda Bi Sorun Var Ama Yinede Güzel;) Evet ağız biraz tuhaf olmuş ama güzel
BeRQaY bence vasatın altında...ama şimdiye kadar hiç Mondragon Faceini yapan olmadığı için (bildiğim kadarıyla yok) emeğine sağlık..hangi resmden yaptın?
Mad_Dragon Evet ağzı bi garip olmuş ama sen daha bu işlerde yenisin.Senden bi defada bu kadarda iyisini bekleyemeyiz.Ama emeğine sağlık.Zamanla kendini geliştireceğine inanıyorum. Bu arada BeRQaY,resim 9.sayfada.
BeRQaY Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY hayatımdaki en kötü facelerden biri oldu bu:( dostum istersen şu konuda verdiğim resme göre yap face i: http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=76524&pagenumber=2&perpage=10
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY hayatımdaki en kötü facelerden biri oldu bu:( Zaten Kaç Tane Face Yaptın ki:-) Yaptıkça Dahada Güzelleşir;) Ona Bakarsan Ben Hiç Yapamıyorum:D