aLex13hLeB ben de 2 gamepad de çalışıyo kadroları falan yapıyoruz maça da başlıyoruz ama 15. 20. dakkadan sonra kol çalışmıyo klavye ye geçiyo çıkartıp tekrar takınca bi daha çalışıyo ama sürekli de böyle uğraşmak zor oluyo bi çaresini bilen var mı arkadaşlar
parfois ben iki game padle oynuyabiliyorum PC de normal settingsden ayarladim ama bendeki game padlerin ikiside farkli marka biri logitech digeride microsoft su ana kadar hic bir sorun yasamadim
.ArThuR. biz 4 gameped ile oynadık. belki çakışmadan dolayı öyle yapıyordur. çünkü biz çok rahat oynayabildik.
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: hleb_10 ben de 2 gamepad de çalışıyo kadroları falan yapıyoruz maça da başlıyoruz ama 15. 20. dakkadan sonra kol çalışmıyo klavye ye geçiyo çıkartıp tekrar takınca bi daha çalışıyo ama sürekli de böyle uğraşmak zor oluyo bi çaresini bilen var mı arkadaşlar Gamepadinde sorun olabilir bendede aynı sorun oldu
capoxfile kesin çözüm söyleyeyim.... konami/pes6 nın içinde settings e girip... keyboard ve player 1 e dokunmayın... player 1 boş kalsın... ilk kolu player 2 ye diğerinide player 3 e tanıtın... bukadar ;)