selam arkadaşlar internette bi inceleme okumuştum pes6nın xbox360 için yapılan versiyonunda yardımcı hakemlerin maç içinde de görünebildiği yazıyordu. ben de nasolsa bilgisayar versiyonunda da vardır düşüncesi ile bi heyecanla açtım pes6daki ilk maçımı (diğer heyecanların yanında ek olarak tabi) ama bir baktım ki yardımcı falan yok pes5teki gibi offside gördüler mi çalıyolar tribünden, kamera onları çekecekse giriyolar sahaya bi bayrak kaldırıp yeniden tribüne. acaba herkesde böle mi yoksa ben kazık mı yedim oyunu alırken merak ediyorum. ayrıca kalecilerin bu kadar gerizekalı olmasına da bi anlam veremiyorum dorusu...