ua__93 dkz yi aç sonra sağ tarafta bi menü war ordan open fileyi seçicen nereye import ediceksen o dosyayı seç(o_text, o_sound ...) yukarıdaki menüden edite tıkla orda import we import all files sonra import ediceen dosyayı seç çıkarken masaüstüne weya başka bir yere save as yap save as yaptığın dosyayı pes 6 nın yüklü olduğu yerdeki dat klasörüne yapıştır iyi oyunlar
cocuk osman The program cannot start. Maybe some controls are corrupt or you have old versions. Re-installing the program may solve the problem. bu yazı çıkıyor ve dkz açılmıyor ne yapabilirim
cocuk osman şimdi yaptım yükledim oraya kaydettim dosyanın adınıda değiştirdim ama oyunda hiç tezahürat yok ben tek bjk indirdim birşey olur mu ..
emrec15 arkadaşım ben şimdi bi arkadaşımızın mesajına göre yaptım hollanda ligine göre benim takımlar.185-189 arası yaptım.ama btün marşları çalmadı yani 188 in sonuna kadar çalmıyor marşı :Dçalmayanlar başka takımlardamı çalacak?olmazsa dkz studionun playerında çalarken bizde maçımızı yaparız ama eline sağlık çok güzel olmuş marşlar
cocuk osman birşey soracaktım: ben hepsini yaptım oldu ama bjk maçlarında ses yok sadece poland diye bir takım war o takımda bağırıyorlar. ne yapabilirim.bi yardım edin.
bLeKi bu yamayı indirip kullanan herkese ben tşk ederim.. şu konu hala anasayfada ya başka birşey demiyorum artık :)
dedohuso2 kardeş çok sagol tezehüratlar süper ama ben gs+fb tezehüratlar indirdim importladım ama sadece milli takım maçlarında tezehürat var fenerbahce yada galatasaray maçların da tık yok Bleki bunu nasıl düzeltirim herkez bunu soruyo lütfenn cevapp
omer54 Arkadaşlar TSL için takımların tezahuratlarını hangi dosyalara importlucaz bilen warmi yani unkown kaç olucak bjk için olanı onemli benim icin ama gs ve fb yi de solerseniz sevinirim
rbl_35 ben fb&gs yi indirdim bütün dediklerirni yaptım ama taraftar hala bildiğini okuyo neden olmuyooooo:confused:
osmanermis23 şimdi bunu yüklersek mesela real madrid barça manu vs maçlarındadamı bu tezahüratlar çalacak??