arkadasım çok hüzel çalısmıssın bize katkı sağlamaya çalısmıssın çok saol
bişe sorcam ben dediğin herşeyi harfi harfine yaptım herşey normal oyuna girdim galatassaray ile bi takımı maç yaptırıyorum sadece normal tezahürat geliyor klasik tezahürat alkıs faln nerde yanlıs yapmıs olabilirim
birde benim türk ligi bundesliganın üzerinde ondan bi sorun olabilirmi?
şimdiden saol