cricket arkadaşlar bende fraps yani oyunun options fileden tekrar golleri wma haline getiren program var,ama olay şu kaydettikten sonra bakıyorumki dosya boyunu 123mb ye kadar ulaşıyor bunun az boyutlu olması için ne yapmam gerekiyor?