Alphaville kardeşim bide palermo nun away ini yaparsan varya süper olur! ts formaları zaten mükemmel olmuş :)
mehmedinho50 evet yaw bende cok sasirdim tempi görünce ama napalim, elimde olan tek we10 temp olan bu pumalardan :(
mehmedinho50 yeni bir temp halinda sizlere sunacagim ben ts yi siz merak etmeyin ;) cok süper olucaklaer
mehmedinho50 Buyrun yeni tempe yapdim, hata var ise söyleyin düzeltim ;) insallah begenirsiniz ;) TRABZONSPOR updates (new temp) home: away: third: fourth: fourth (change shorts):
mehmedinho50 olm update cektim artik ugrasmam korkma :D amam hata bulabildiyseniz söyleyin düzeltim ;)