ARKADAŞLAR BU SİTEDE FİFA NIN ESKİ SÜRÜMLERİ İÇİN YAPILMIŞ SARAÇOĞLU STADLARI VAR. BUNU YÖNETİCİLERDEN ÇOĞU BU OYUNA AKTARABİLİR. BAŞTA KERİM ABİ. BUNU ONDAN İSTİYORUM... SİZDE İSTEKLERİNİZİ GÖNDERİN.
TÜRKİYENİN EN İYİ STADI BURA NEDEN YOK..
aMA BU HAKSIZLIK..:(
HERŞEY SİZİN ELİNİZDE YAPIN ŞU STADIN YAMASINI LÜTFEN...
YAPACAĞINIZA EMİNİM. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER:o