Arkadaşlar bugun biras mecidiyeköy civarında piyasayı dolaştım Microsoft artık oyun konsolu çıkarmıyormuş o yüzden bulamadım,Snopy vardı 21$ bi kaç tane daha marka vardı ama daha önce duymadım onlarda aşşağı yukarı 20-30$ arası gidiyor.Bi dükkan cuma günü yeni marka-modeller gelecek dedi onu bekliyorum,büyük ihtimal oradan alıcam ama aklım hep microsoftta kaldı!