Merhaba arkadaşlar Ekran kartı alcam ama nasıl bi ekran kartı alsam bilmiyorum...Bütçeee olarakta kısıtlıyım...Pentium4 3.0-2.9 GHZ İşlemci 512 MB RAM war...Şu anda bendee GeForce MX4000 war ve çok berbat...Oyunları rahat oynayabileceğim bir kart istiyorum...Hemen hemen bütün oyunlar artık PİXEL SHADER isitiyor(Driv3r,Age of 3,Ceasar vs...)Oyunları kasmadan rahtca oynayabileceğim bi kart arıyorum...256 MB olsun istiyorum...Ben araştırdım ve SAPPHIRE ATI RADEON 9550 256MB 128BIT AGP EKRAN KARTI nı buldum sizce bu kart nasıl sistemime uygun muu???Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler...