cesar ark.lar bizim cd cide yeni gelmiş her oyunun üstünde tak çalıştır yazıo.bende dvd die rar açmamaktan fln bahsedio sanıodum.pes 6 yı öle aldım.yüklemeden takıpta açıon:D garip dii mi ilk defa karşılaşıom
Murat N73 Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON BENİM KUZENİMİNKİDE ÖYLE. :D:D zuhaha kapak oldu galiba :D pardon ;) şaka sadece ;)