Arkadaşlar şu sorunu çözemedik gitti. Arkadaşla maç yaparken 2miz aynı takımdaysak pres yapmak için X'e bastığımızda sürekli adam değişiyor. oyunu baştan kurdum yine düzelmedi. tuş ayarlarını 5 kere baştan yapmışızdır hiçbi sorun yok onlarda da. online'da oynarken falan her şartta oluyor. ama 2miz farklı takımda oynarsak veya sadece 1 kişi oynarsa öyle bi sorun olmuyor. Yardım lütfenn :((