fifa 07 oynuyorum ben manegerlik modu nası diye merak ettim:D
oyundaki saçmalığa bakın yıl 2006 uefa cupası yarı final
beşiktaş-fenerbahçe
galatasaray(o benim:D)-..hiç tanımadığım bir takım....
+
yeniyorum kupayıda alıyorum...
süper kupa finalinde gelen takım inşallah gerçekçidir diyorum..
eneee bi de bakıyorum 3 yıldızlı dandik bir takım şiampiyonlar ligini kazanan...
ben pes seriliernde master ligde bu kadar komiklik gördğümü hatırlamyorum hiçç..
oynanabilirlik de çok kötü devamlı hızlı simülasyon yada görsel similasyon yapıyom napim...:D