Dark_Blue Arkadaşlar bu avantaj olayı neasıl işliyor:S bilmem dikkatinizi çektimi artık üstte avantaj olunca birşey çıkmıyor Bu olay oyuna zevkmi kattı zarar mı sağladı bilmem ama bence çok büyük eksikliktir...
Offline **Dark_Blue artık öle bi işaret çıkmıyo hakeme bakarsan eğer eliyle avantajı gösteriyo bunun neresi eksiklik anlayamadım. **
Dark_Blue arkadaşlar bende biliyorum eliyle gösterdiğini fakat hakemi her pozizyonda görmek zor oluyo veya ben bakmıyorum:P yinede grafik koysalardı daha güzel olurdu:)