oktaycici ya arkadaş bendee de aynı udp port nat router bi şeyler diyor ama anlamadım oyunu alalı epey oldu daha online oynayamadım sen böyle bi sorunla karşılaşıp yaptıysan söyle biz de yapalım modemimm zoom x4 ne yapmam gerek bana yardım edersen çok sevinirim şimdiden sogol o resimdeki hatanın aynısnı bende de var.
yvzfb beyler bende de aynı sorun var ya. buna kimse cevap vermiycek mi zoom 4x adsl oktay la aynı port bunların ayarlarını nasıl yapıcaz ???? pes online oynayamamak ne demek bilio musunuz. sorry please:)
fructoser Orjinal Mesajı Yazan: yvzfb beyler bende de aynı sorun var ya. buna kimse cevap vermiycek mi zoom 4x adsl oktay la aynı port bunların ayarlarını nasıl yapıcaz ???? pes online oynayamamak ne demek bilio musunuz. sorry please:) Benimle iletişime geçerseniz yardımcı olmaya çalışırım. MSN'imden bana ulaşabilirsiniz, profilimden bakın.
judgedred su portu nasıl acıcaz arkadaslar bi yardim edin yaaa siz nasıl oynamayı basardınızki pes 6 yı sorunsuz anlamadım benim modemde inca
sefat ARKADAŞLAR BEN YENİ ÜYEYİM LÜTFEN ACİL MESAJ YAZIN NASIL ONLİNE OYNAYABİLİRİM KISA ŞİFRELERİ BULDUM AMA UZUN OLANI BULAMADIM