bana tuhaf geliyor böyle tezahüratlar...ben de GSliyim ama ne bilem avrupa takımlarına karşı oynarken FB BJK şöyle böyle diye demesi taraftarın saçma geliyor...ama we turca gibi bi yama yapılır türkiye ligi...o zaman master ligde (eğer tezahüratları duyabilirseniz :)) ilginç olabilir belki...