sezon böyle bitti ? Fener işte oyun da bile şike yapıyor:):):)
çöş artık fenere bak :D
bu bende şampiyonlar liginde olmuştu ama sonradan girince normale dönmüştü o
Kışkırtıcı konu açmak yasak..
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: