scn kullanıcıları,ben bilgisayara format attım attıktan sonra fifayı kurdum oyun hıc kasmadan seri bir sekilde oynanıyodu ancak karpersky internet security adl programı yukleyince oyunda kasma basladı oyuna girerkende programı kapatmama rağmen oyun hala kasıo bana yardımcı olursanız cok sevinirim..:confused: sımdıden tesekkurler??