Iyi günler
Ben Soccerbug TSL v 1.0 bu sayfa dan yükledim. Oyunu actim Tcl olmus ama Hollanda Ligi Formalar
türk takimlarin olmus. Ve Galatasaray formasi Feyenord formasi olmus . Yabanci Takimlari formalari
sim siyah olmus
Ben bunu dogru düzgün nasil yapacam? Ayri programm mi lazim?:confused:
Simdi den sagol