SITEMKAR AĞA VİDEOYA TIKLADIĞIMDA COMPERESSION DİYE BİR ŞEY ÇIKMIYOR BENİM KULLANDIĞIM SÜRÜM VİRTUAL DUP 1.7.1 ONDAN OLABİLİR Mİ? EĞER ONDAN OLUYORSA,SENDE VARSA BUNUN DAHA İYİ BİR SÜRÜMÜ ONU UPLOAD EDEBİLİR MİSİN? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM..!
onnur hiç uğraşma onunla movie makerdan yapabilrisin ..videoyu şerid bırak sora film i kaydet de bouyutu azalıyor..
playaanil Orjinal Mesajı Yazan: onnur hiç uğraşma onunla movie makerdan yapabilrisin ..videoyu şerid bırak sora film i kaydet de bouyutu azalıyor.. Evet en kolay yol bu bende öyle yapiyorum basit ama müthis kac mb lik istiyorsaniz onunla ayarliyabilirsiniz;)