Sakatlıklar,antreman programı ile yada fitness coach ile alakalı değildir. Normalde olması gereken bu, fakat oyunun bir takım eksiklikleri var bu bölümde.Sanırım bu bir yama ile düzeltilebilir.Fakat kendi oyunumdan örnek vermek gerekirse, bende bu kadar abartılı sakatlıklar olmuyor.Maç esnasında değil ama antreman esnasında daha çok sakatlık yaşıyorum.Fakat oyunun keyfini kaçıracak yada beni oyundan soğutacak derecede fazla değil.Belkide benim oyunum için bu söz konusudur ama herhangi bir patch kullanmadığım için herkes için böyledir diye düşünüyorum.