sorunu cozdum beyler..
ben şifremi yazarken kucuk harf kullanmıştım fakat geri zekalı site benım şifremi buyuk olarak donuşturmuş ve buyuk harf kaydetmiş..
aynı şifreyi buyuk harf yazdım ve oyuna baglanddım..
**FAkat şimdi daha buyuk sorunum var..**
BAĞLANTIM İNANILMAZ YAVAŞ..
BAZEN COK GUZEL OLUYOR. COK GUZEL MAC YAPIORUM AMA AYNI MACIN İKİNCİ YARISINDA BİRDEN BİRE HERŞEY DEĞİŞİYOR, BİRDEN BİRE OYUN YAVAŞLIYOR VEYA KESİK KESİK OLMAYA BAŞLIYOR..
baglantı için herhangi bir ayar var mı?
Guvenlik duvarlarında pes6.exe için engellemeyi kaldırdım..
Firewall engellemesi yok.. Fakat neden bu kadar yavaş oyun bi turlu anlamadım..
Yada eger yavaşsa hep yavaş olsun.. 5 macta 1 tane mac cok guzel oynanıyor ama 4 tanesi kabus gibi..
Bole bi sorun yaşayan var mı peki?..
Yada bu işin bi çözümü var mı? yoksa bole idare mi edicez.. fakat idare edilcek gibi değil..
ilk yarı herifi 2-0 yeniyorum, ikinci yarı baglantı felaket oluyor herif bana 5 tane cakıyor.. kafayı sıyırıyorum.. demekki onda baglantı o sırada guzel ..
Bu arada bağlantım 1024 kpbs.
Dinamik IP kullanıyorum.. Router im yok..
Modem im USB ..