artun77 Arkadaşlar ben pes 6'yı cd olarak aldım.Oyunu açınca bi sorunla karşılaştım o da pas tuşunun enter tuşu olarak ayarlanmış olmasıydı. Bunu 's' tuşu olarak nasıl deiştirebilirim. Çok uğraştım ama beceremedim. LÜTFEN YARDIM.
S n i p e r **yüz kere aynı konu açıldı bi araştrın C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 6\Setting i tıkla klavye ayarlarını yap **