arkadaşlar bende steaua bükeşin forması var oyuna ekliyorum ama adamların üstünde forma yok çıplak gibler birde bjk nın forması corintias da çıkıyor nasıl çözebilrim birde steaua nın kitserver forması yani direk kopyala yapıştır yapabileceğim formasını elinde olan arkadaşlar linke koyarsa sevinirm tşk