XxpolatxX arkadaşlar pes 6 daki oyun sisteminiz nasıl oyundaki taktiklerin dışında edit pozitions tan değişik taktiklerle oynuyormusunuz mesala 2-2-2-4 gibi taktiklerle oynuyormusunuz oyun anlayışınız ne yönde dahaçok atak mı oynuyosunuz yoksa defansif bir taktikle tek forvet mi oynuyorsunuz sizce hangi oyun anlayışı daha iyi olabilir birde 3 lü savunmamı sizcedaha iyi yoksa 4 lü savunmamı çünkü defans yapmak zor ben 5 defansla bile oynuyabiliyorum çünkü defans yapmak biraz zor ve değişik taktikler varsa oyun içindeki taktikler hariç kendi bulduğunuz taktikler paylaşabilirmisiniz şimdiden teşekkürler
Mad_Dragon BEN MASTER LEAGUE DE PES 5 TEN BERİ CUSTOM TEAM YAPIYORUM. OYUN DÜZENİM 3-2-2-1-2.GENEL OYUN ŞABLONUM 3-5-2 AMA KENDİME GÖRE EDİT LEYİNCE BÖYLE BİR OYUN DÜZENİ ORTAYA ÇIKIYOR.