XxpolatxX arkadaşlar farkettiniz mi enzor mod top player olmasına rağmen profesyönel modda rakip sizi daha fazla zorluyor sizcede öyle değilmi
serba ben hep profosyenelde oynuyorum zaten...diğerlerinden zevk alınmazki...akşam fransayla brezilyayı profta 5-0 yendim...
lameKING Orjinal Mesajı Yazan: XxpolatxX arkadaşlar farkettiniz mi enzor mod top player olmasına rağmen profesyönel modda rakip sizi daha fazla zorluyor sizcede öyle değilmi hayır :D sana oyle gelio...