Sadomazohist Arkadaşlar bildiğiniz üzere sitede orjinal spiker verildi, lütfen menü müziklerinin linki var ise ya da upload edebilirseniz sevinirim. (Yani spiker dışı ses dosyaları). Şimdiden koyana teşekkürler.
kerimalkus bana 0_sound ve e_sound dosyalarınızın ayrı ayrı boyutlarını yazın size yardım edeyim ha ayrıca kotalımısınız
diALOg bu dosyaları direk dat klasörüne mi atıyoruz yoksa dkz st. ile mi yapılacak.dkz ise nasıl olacak...
Sadomazohist arkadaş direk dat klasöründen upload ederse pek tabii direk dat a atarsan aynen olacaktır.