faruk laflarına dikkat et burada arkadaş çok güzel bi paylaşım yapıyo senin yaptığın terbiyesizliğe bak madem yamayı beğenmedin doğru düzgün bi şekilde "ben beğenmedim" de... allah allah bu ne ya böyle... madem bu paylaşımı yapmayı çok istiyosun kimseyi üzmeden kendi konu başlığının altında linki verirsin, isteyen yükler, isteyen yüklemez!!!
bu arada mustafa arkadaş EMEĞİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL Bİ YAMA OLMUŞ %99.9 diil ama yinde de çok güzel ;)