yapamayın arkadaşlar ne alakası var ayrımcılıkla.SCN de türkiye den değişik illerden,değişik takımlardan olanlar var sadece gs li,fb li yok arkadaşlar bunuda göz önünde bulunduralım lütfen.yakışmıyo sizlere koskaca adamlarsınız böyle küskünlük olurmu???