cracks bunun bi kaç resmi daha vr bulursam koyarım dünyanın en büyük aletiymiş parçalammaya yarıyomuş.tabi başka bisürü daa özelliği var
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: cracks bunun bi kaç resmi daha vr bulursam koyarım dünyanın en büyük aletiymiş parçalammaya yarıyomuş.tabi başka bisürü daa özelliği var Bu alet neyi parçalayacak?
CrossOver taşları sanırım bu taşlar da yapılar için kullanılıyo.discovery de göstermişti devasa.ama çok yavaş hareket ediyomuş.tabi buysa gösterdiği
KalkVeSavas gazoz açacağına benziyor.üstünden iple aşaa sarkıp bugnle jumping yapıyorsun,bizim köyde var bunlardan.
eXorcism Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat Baba bilinmeyen Alet diyince.. Kahkaa attım:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D bende öile arkadaşlar sanırsam otoban yapımında kullanılıyor......
Beirrut Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas gazoz açacağına benziyor.üstünden iple aşaa sarkıp bugnle jumping yapıyorsun,bizim köyde var bunlardan. engin bilgilerinle bizi aydınlattığın için teşekkür ederim bende o resmi bizm köyde çekmiştim...