kardeş yama cok guzel bır kac sorun harıc ama bır sorum olcak ben ılk yukledıgımde hangı takımla oynuyosan onun stadı otomatık olarak secılıyodu oyunda ama 1 hafta sonra bu olmamaya basladı ılla benım ayarlamam gerekıyo onu ayarlamak sorun degılde bırde mesela ılk mac bıtınce rovansa gecıyorum rovansta karsı takımın stadı gelıyodu oda gelmemeye basladı sorun ne olabılır