Arkadaşlar ben bilgisayarıma format attım daha sonra windowsu yeniden kurdum driverları sesi kurdum...Ve fifa 07 yi yükledim daha sonra oyunu açmaya çalıştığımda hata Raporu çıkıyor gönder gönderme diye..fifa07 yi bir kaç kez yeniden kurdum durum değişmedi ne yapabilirim yardıcı olursanız sevinirim..Not:format atmadan önce sağlam oynuyordum fifayı...