Kardeş sports interactive'yi niye siliyon?
Oyun oraya kurulu zaten :D
Yapıcağın iş Oyunda ayarlardan Sol menüde Display/Sound yazar oraya gir use skin cache yazan yerde ki seçeneği kapat seçili olmasın yani.Sonra oyunun skinini değiştir.Sonra eski skinine tekrar getir.;)