buraqqqq ya arkadaşlar oyunda ne oynasam kaybediorm çok kötü bi durmdayım yaa kazanmak için yapılması gerekenleri söyleyebilirmisiniz?
Tearaway en önemlisi forvet kücük liglerde büyük liglerde kaliteli oyuncun olmassa biras zor palermoyla süper bi kadro kurdum taktik bile yapmıyorum düz 4-4-2 ile şampiyon oldum işte kadrom akınfeev-a.v.borre barzagli bovo berthord adu silva sosa mavuba postiga amauri(eddie johnson) 3 senede kurdum kolay kolay yenilmiom
the_imam912 potansiyele sahip oyuncular.iyi bir forvet iyi bir defans iyi bir orta saha.gzl bir training programı.gzl bir taktik güzel bir maç öncesi konuşması sora gerisi gelir ;)
..Nicklas.. takımına uygun bi taktik maç öncesi ve sonrası konuşmalar maç içindeki müdahalelerin elindeki kadroyu en ii şekilde kullanmandır kazanamanın sırrı
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY takımına uygun bi taktik maç öncesi ve sonrası konuşmalar maç içindeki müdahalelerin elindeki kadroyu en ii şekilde kullanmandır kazanamanın sırrı +1 Oyuncuları kalitesine değer bir şekilde satarsın.Daha sonra kaliteli bir forvet ve kaliteli bir kaleci gerekir.;)
lightman valla iş senin biraz da yeteneğine kalıyor....taktisel ayarlar,antreman programları bunları iyi ayarlamak lazım...sonra taktiğe karşı etkili olan taktikler var bunları incelemek lazım...ve kaliteli oyuncular almak zorundasın...ama şu da var be bu oyunu yenile yenile öğrendim sende bu şekilde öğrenebilirsin ancak...kolay gelsin...
IAdam bence takımın moralide çok önemli oyun içindeki konuşmalara dikkat et moraller bi bozuldumu çok zor düzeliyor
Batugol73 Dediğin doğru devre arası ve maç sonu konuşmaları çok önemli.Sanırım sitede bi arkadaş kaç puanda ne söylenmesi gerektiğini siteye koymuştu.Ordan yardım alabilirsin.
..Nicklas.. birde maçı kazandığın zaman hemen tebrik etme şans eseri kazandığın maçlar olabilir,puanlara göre konuşma yap