arkadaşlar bu yaptıgım ilk facem lutfen iyi yada kotu yorum yapın saygılarımla
kardeş bu oyunun orjinalindeki deco yanlışlık yapmış olmayasın!
enayiyiz ya biz burda ymezler kardes :D:D:D:D
**Yok Norek'in İlk Yaptığı Yüz Bu Galiba :D**
NOREK KIM YAA
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: