ozosh Arkadaşlar Alphaville'in yaptığı kitserver yamasını indirdim(eline sağlık çok iyi olmuş) kurdum ve oynuyorm.Ancak bi gün bjknin güzel bi formasını gördüm ve onu resmi farklı kaydet olarak kaydettim ve kit serverden bjknin deplasman formasıyla deiştridim(formatı png) ve oyuna girdğimde hemen görmek için hazırlık maçı yaptım.Maç öncesi forma seçerken formayı gördüm(eklediğim) amcak maça girerken oyundan attı.Şimdi bilenlere soruyorm ben o formayla oynamak istiorm ne yapmam gerek kit serverdaki formayı değiştirirken ne yapmam lazım???? NOT:şimdiden saol diyim cevaplarınız için
taptuk büyük ihtimalle formanın dosya boyutu 120-130 kb tan fazladır. Eğer herhangi bir resim editörün varsa renk derinliğini biraz azalt ve yine png formatında kaydet. resmi kitservera atarkende adını all olarak değiştirmeyi unutma.
S n i p e r Config kodlarını bu şekilde yapmalısın collar = no model = 0 name.shape = type1 numbers = "..\pa\white.png" shorts.num-pal.pa = "..\pa\white.png" shorts.number.location = left
taptuk Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ Config kodlarını bu şekilde yapmalısın collar = no model = 0 name.shape = type1 numbers = "..\pa\white.png" shorts.num-pal.pa = "..\pa\white.png" shorts.number.location = left Configle alakası yok gibi bendede çalışmadı büyük ihtimalle 120kb olduğu için
ozosh taptuk kardeş çok saol senin yolladığın formada oldu ayrıca sniper kardeşede emeğinden dolayı teşekkürler bol pesli günler
taptuk Orjinal Mesajı Yazan: ozosh taptuk kardeş çok saol senin yolladığın formada oldu ayrıca sniper kardeşede emeğinden dolayı teşekkürler bol pesli günler Önemli değil benim için zevkti :)