arkadaslar pes 6 için we turca ne zman cıkar bilen varmı??
türkce spiker
türkiye ligi
lisans sorunu falan bunlr ne zman cıkar
bazı yamalar var ama türkiye ligini yükledigimizde öbür klupler lisanssız oluyo güsel olmuyo oyun lisans yamasını yükledigimizde de türkiye ligi olmuyo onun için bence biran önce we turka 6 cıkmalı