Orjinal Mesajı Yazan: Birkan32
arkadaşım yamada %95 gibi iyi bir oranda Türkçeleştirilmiş yamalar var şimdilik onları yükle.hemde böle bişi yazmana bi anlam veremedim ben.çünkü yetkililer sen bu konuyu açtın diye yama çıkarmazlar.çok da istiosan programını bul yamayı sen yap hem kendin sevin hem de bizi sevindir
bncede krdes bnde katılıorm sna
1. bu yama yapnlara haksızlık oluo onlar elnden geleni yapıodur
2.birkan32ninde soledii gibi bu yama yapanları kızdırır ve yama yapmaz o kisi ypsada yayınlamaz
aynısı fifa 06da oldu geche tr spiker yptı v2sini yptım dedi ama yayınlamadı
3. o kdr istiosn kndin yap tr yamayı ve ne kdr zor olduunu anla!!