lameKING **begenmedim:p ama videoyu nasıl cektini bizde anlatırmısın ve ya programı nedir ... teşekkurler**
::RoCKeR:: değişik bi gol olmuş kaleci öne çıkmış biraz. Ama benimki kadar ilginç bi gol olmamış dostum:) İdda ediyorum bu golü kimse atamaz izleyin siz karar verin çok matrak gol oldu:):) ">
Mad_Dragon BU GOLÜ ATMAK GERÇEKTEN BÜYÜK YETENEK İSTİYOR.BU GOLÜ ATABİLMEK İÇİN ISS 1 DEN BU YANA TÜM KONAMI SERİSİNİ OYNAMIŞ OLMAK GEREKİYOR.:)