c_R_a_Z_y_r_O_n_A_L_d_O Arkadaşlar ben oyuna birkaç stad yaması yükledim şimdi oyundayken stad gözükmüyo, bembeyaz oluyo stad .Ben bu stadları nsl oyundan çıkaracağım. Oyunu da yeniden yüklemek istemiyorum. Yardım edebilirmisiniz bi. Yardımlarınız için şimdiden saolun.