ertuncarici6 arkadaşlar hamachi den bağlanıp maça giriyorum maçın 15 16. dksinde oyundan atıyor ayarlardamı bişey var bi anlatırmısınız yada anlatan biyer varsa adresini veririmisiniz şimdiden teşekkürler