ahmet3458 OYUNU YÜKLÜYORUM CRACK TE YAPIYORUM OYUNU AÇTIĞIMDA BU HATAYI VERİYOR.BİLEN VARSA LÜTFEN YARDIM ETSİN ACİLEN
Roberto.Carlos3 bendede yuklerken oluyo yukleme esnasında we9 part1 exe hatası dıyor hata vermemesı lazım cunku daha once yuklemıstım ve oynadım