slm arkadaşlar ben cm de değişiklik yapıyorum örneğin bi kupa turnuvası düzenliyorum kaydedip çıkıyorum fifayı açtığımda herşey yolunda ama maça başlarken kadroları gösteriyo ya takım seçip başlayacağimızda işte orada bende kadrolar gözükmüyo ve maça başla dediğmde oyundan atıyo fifayı kaldırıp tekrar yüklemeden başka bi çözümü varmı yada bunu neden yapıyo bileniniz varmı ilginiz için tşk yardımlarınızı bekliyorum.