Abi forma seçme ekranında L1 ve R1 i klavyenden hangisine ayarladıysan ona bas çıkması gerek.Çıkmıyorsa yanlkış eklemişsindir.kitserver/gdb/uni içerisine ekleyip map.txt dosyasını da oradaki dosyara göre düzenleyeceksin.Çünkü map te farklı konumda yazıp senin eklediğin de farklı olunca doğal olarak çıkmıyor oyunda.Düzenlemeleri yapıp tekrar bir remove-install yap.