Arkadaşlar merhaba. Benim bu PES'te savunma konusunda bayağı bir sorunum var. Yani karşılıklı yaptığım maçlar en az 4-5 gollü bitiyor (toplamda tabi). Eskiden sağlam savunma yaparsanız 1-0,2-0 gibi maçlar çok olurduu ancak ne kadar savunmaya önem versenizde gol yiyorsunuz bu seride. Tabi sorun bende de olabilir ama iyi savunma yapıyorum diyen arkadaşlar varsa lütfen bir kaç ipucu verebilirler mi bana? Oyundan soğumaya başladım valla, tamam arada gollü maçlar olur ama her maç da bol gollü olunca sıkıyor ya. Şimdiden teşekkürler hepinize.