birincisi; gdb klasörü içindeki top klasörünün tam adı "balls" olacak, "ball" değil..
ikincisi; map.txt dosyasının balls klasörü içinde olması tek başına yeterli değil, map.txt dosyasının içini gösteren bir ss koyarsan iyi olur çünkü map'in içinde ne yazıyor o önemli
üçüncüsü; senin koydugun ss'e bakarsak 1/1 yazısını görüyoruz, yani sadece LODMIXER'in doğru kurulu oldugunu gösteriyor, eğer top klasörünü de doğru kurarsan 1/2 yazacaktır, stadyumları da kurarsan (örnek; beni koydugum resim) 3/3'e çıkacaktır..
özetle; sen şu an top klasörünü tam ayarlayamamışsın