BeKTaS F1GO beyler tam araştırmadım forumu ama nfs carbon (razor) multipalyer oynamayı bulamadm menü nerde ya aramak da istemiyoru mbiraz hazırcılık yapayım dedeim yardımcı olrusanız sevinirim