the_imam912 arkadaşlar 07 de arka planı deiştiremiyr muyus?06 da olurdu capuchino fln bundada öle oluomu bi el atın
Batugol73 Ya imam abi sende çok şey istiyon :) Bende war 1-2 skin onları atim msn'den.MSN adresim profilimde war.;)